divendres, 25 de maig del 2012

mamaG - Campanya de captació de fons

Ajuda'ns a fer realitat la nova web de mamaG!!

Totes les aportacions són benvingudes! Si coneixes el projecte i col·labores activament, si has vingut a alguna de les xerrades, tallers o activitats, si no has pogut venir encara però sents afinitat pel projecte, si estàs convençut que entre tots i totes podem construir un món millor per als nens i nenes: col·labora-hi!
A mamaG treballem per un món millor, més just i solidari, i estem convençudes que la criança i educació dels nostres fills i filles n’és la garantia.
Ja som quasi 450 famílies en aquest projecte cooperatiu, i el nostre bloc ha rebut ja 45.000 visites.
Comptem amb el teu suport!

mamaG, construint un món més amable per als nens i nenes


A mamaG hem iniciat una campanya de captació de fons per a fer realitat la nova web. El preu que costaria és gairebé tres cops més del que demanem, però almenys és un inici per a començar a pagar alguna cosa als col.laboradors, que en part ho faràn voluntàriament, però alhora per acabar d'implicar-los en el projecte. Són feines llargues i qualificades com per a fer-se gratuïtament com a voluntaris doncs impliquen força hores.

Quiénes somos:
mamaG es un proyecto cooperativo sin ánimo de lucro, formada por familias y profesionales del mundo de la educación, salud y medio ambiente.
Objetivo principal
Proporcionar herramientas basadas en el intercambio de conocimientos y beneficio mutuo, para poder vivir la crianza con toda la ayuda de toda una comunidad de personas con intereses comunes. Para ello ofrecemos espacios físicos y virtuales que pretenden ser un punto de encuentro entre profesionales del mundo de la crianza y familias con niños entre 0 y 14 años.
Motivación
La motivación de crear este proyecto nace del reconocimiento de la etapa infantil como base para la construcción de un futuro más humano y feliz. Creemos que acompañar a los niños y niñas y a las familias con amor, conciencia y conocimiento de su realidad es nuestra contribución para mejorar el mundo, en beneficio de todos, pequeños y mayores, y a la vez una oportunidad para crecer nosotros mismos.
Ampliar la mirada
MamaG nace con el espíritu de potenciar el pensamiento crítico basado en el conocimiento de distintas disciplinas para facilitar la reflexión personal. Proponemos ampliar la mirada hacia otras maneras de criar: las de otras familias, las de nuestros antepasados, las de otras culturas, y hacerlo gracias al intercambio de conocimientos entre familias y profesionales. El objetivo de mamaG no es promover un determinado estilo de crianza, sino enriquecer nuestra propia vivencia como padres, aportando conocimiento pero finalmente decidir en libertad.