diumenge, 2 de setembre del 2012

Marta, la enfermera más valiente de Cataluña‏

Un assessor d’Artur Mas demanda 20.000 euros al cafèambllet pel seu “honor” Josep Maria Via considera que el vídeo “El major robatori de la història de Catalunya” atempta contra el seu honor · Els vídeos denuncien les activitats de Ramon Bagó i Josep Prat · Via comparteix càrrec amb Ramon Bagó al Consell d’Administració del CSC i ha estat soci de Prat · El president Artur Mas segueix sense contestar la video-carta que li hem adreçat. Fuente: http://www.cafeambllet.com/press/?p=17159

dissabte, 1 de setembre del 2012

Dolores Ibárruri Gómez, llamada Pasionaria - lucha por los derechos de las mujeres para demostrar que las mujeres, fuesen de la condición que fuesen, eran seres libres para elegir su destino.

Dolores Ibárruri Gómez, llamada Pasionaria (Gallarta, Vizcaya, 9 de diciembre de 1895 – Madrid, 12 de noviembre de 1989), fue una política española. Pasionaria destacó como dirigente política en la Segunda República Española y en la Guerra Civil. Histórica dirigente del Partido Comunista de España. A su lucha política unió la lucha por los derechos de las mujeres para demostrar que las mujeres, fuesen de la condición que fuesen, eran seres libres para elegir su destino. 

Fuente: http://es.wikipedia.org/wiki/Dolores_Ib%C3%A1rruri

El Gran Wyoming habla sobre el 15-M (Todos Cuentan)