dissabte, 22 de maig de 2010

Carmen Artero ha empezado a escribir su historia. Es la historia de una mujer que, conociendo las situaciones de desprotección de la infancia, ha decidido dar a conocer esa realidad y acoger dentro de su propia familia a niños que han padecido malos tratos, abusos sexuales o negligencia familiar. Pero Carmen ha tomado una decisión más. Desde su hogar está luchando para crear una fundación que defienda los derechos de la infancia.


Los monstruos de mi casa from Quindrop on Vimeo.

Os recomiendo ver estos videos, tratan el tema de un modo muy diferente al acostumbrado. Se indica que a través de diferentes estudios aproximadamente 1 de cada 5 personas en los paises occidentales, es decir sobre un 20% de la población total, ha sufrido a lo largo de su vida algún tipo de abuso sexual, tocamiento... incluso aunque sea de menor entidad.

Fuente: http://www.monstresdecameva.com/
http://www.monstresdecameva.com/blog/

2 comentaris:

  1. Hola!!
    Sóc mestra i resilent. Vaig rebre maltractament psicològic per part de la meva mare. Als 40 anys intento viure, no sobreviure i anar cap endavant.
    En 30 minuts, parleu de que a l'escola es pot detectar i alguns tipus de maltractament o negligències si, però l'abús sexual és molt difícil. M'agradaria saber si com a mestra hi ha alguna manera de veure-ho i com des de el NO SILENCI, podria ajudar.
    Dono les gràcies a gent com vosaltres que continueu lluitant per nens i nenes que des de ben petits saben que és el dolor.
    Enhorabona i Gràcies.

    ResponElimina
  2. Silvia, jo te recomanaria que te posasis en contacte con RANA , es una fundacion que treballa sobretot per detecta l´abús, treballa un conte a les escoles que es diu estela crida ben fort!
    esper que te sigui d´ajuda!!

    ResponElimina