dilluns, 27 de setembre del 2010

Nina- quan sommiis




Lletra de la cançó
Quan somiïs fes-ho en mi - Nina

Quan somiïs fes-ho en mi

La nit brillant m’envolta
una aura sembla dir-me t’estimo
boscos i ocells m’ajuden a dir
quan somiïs fes-ho en mi

Et dic adéu i em beses
estreny-me fort que jo no vull perdre’t
me’n vaig el meu cor només sap dir
quan somiïs fes-ho en mi

Un crit lluita per escapar-se
mentre et tinc amb mi
Però em cal començar a oblidar-te
ara mateix... sí..

La nit brillant m’envolta
una aura sembla dir-me t’estimo
boscos i ocells m’ajuden a dir
quan somiïs fes-ho en mi

Els somnis no m’enganyen
els somnis són com fum quan despertes
però tot i així no siguis mesquí
quan somiïs fes-ho en mi

Un crit lluita per escapar-se
mentre et tinc amb mi
Però em cal començar a oblidar-te
ara mateix... sí...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada